6 תשובות
אז תעשי את זה
תמחקי זה יעשה לך רק טוב אל תשימי אל מה שחושבים
אני גם מחקתי והייתי איזה חודש בלי, את האמת שלא הרגשתי שאני כל כך מפספסת משהו ואת הרוב היה גם ברילס באינסטגרם.
אחרי זה החזרתי כי הייתה לי תקופה שלא היה לי מה לעשות בה אז כדי להעביר את השעמום...
אבל רק שתדעי שכשמוחקים את הטיקטוק זה מוחק לגמרי את כל הטיוטות שלך זה תעלי אותם לפרטי כאילו רק לעצמך, הייתי בהלם כשקלטתי איזה טעות חחח
את יכולה למחוק אבל לשמור את המשתמש ואז מידי פעם להתסכל דרך הגוגל, או שחברות שלך ישלחו לך דברים בווצאפ אם זה ממש ממש מצחיק
לי אין ואנשים כזה צוחקים אבל לא באמת, לאף אחד לא אכפת ולי יש חברה שמעדכנת אותי בדברים חשובים. אני אומרת תמחקי
תמחקי
Dea