13 תשובות
אי אפשר ניסיתי גם
שואל השאלה:
יואו אני שונאת אותם
יואו אני שונאת אותם
אנונימית
הכי מציקים בארץ גם המייל סגור רק להיות באתר
גם אני חייבת אותם אוף מה הקטע
גם באתר הם לא עונים לפניות
לוקח להם כמה ימים
עבר מלא ימים
לפני זה הם היו עונים גג אחרי יומיים
לפני זה הם היו עונים גג אחרי יומיים
אני הגשתי פניה ב16 וענו לי ב19
שואל השאלה:
אני כבר ארבעה חודשים מגישה פניות וכשאני מתקשרת הם אומרים לי להגיש פניות אבל לא עונים
אני כבר ארבעה חודשים מגישה פניות וכשאני מתקשרת הם אומרים לי להגיש פניות אבל לא עונים
אנונימית
וואי הזייה באמת
אני בדיוק ככה גם, חודשים מגישה פניות ומתקשרת וכלום
גם לי הם אמרו את אותו הדבר להגיש פנייה ואז לחכות שבועיים ואחרי שעברו שבועות הם לא עונים
אנונימית
בול גם לי קרה
באותו הנושא: