13 תשובות
תראי סדרה תעשי יוגה מתיחות לא יודע
שואל השאלה:
זה מה זה מזלזל סתם לזרוק לאוויר הצעות.
לא חייב לענות אבל למה ככה להקטין את הרגשות שלי.
זה מה זה מזלזל סתם לזרוק לאוויר הצעות.
לא חייב לענות אבל למה ככה להקטין את הרגשות שלי.
אנונימית
לכי תעשי קצת ספורט תקלילי לאווירה לאדעת שימי מוסיקה תרקדי תשירי תנסי לעשות משהו שלא עשית בעבר שלא מצריך אותך לצאת מהבית כל כך תדברי עם אנשים באינטרנט בכללי
אנונימית
מה מי מקטין את אמרת בעצמך שאת רוצה לקום ולא להיות כמו זומבי
אז איך את רוצה שנעזור?
יעני ננחם אותך חחח?^^^
יעני ננחם אותך חחח?^^^
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מה שהפריע לי
התוספת של ה "לא יודע" הרגישה די משפילה..
זה לא מה שהפריע לי
התוספת של ה "לא יודע" הרגישה די משפילה..
אנונימית
פייסל, קפה קר ומוזיקה קלאסית
אוקיי מצטער, מה את אוהבת לעשות ביום יום??
שואל השאלה:
בדרך כלל נהנת מאוד לקרוא, לשמוע מוזיקה, לבשל
אבל היום.. אני לא יודעת מה יש לי. אני מרגישה כמו גופה מהלכת לא מתחשק לי כלום
בדרך כלל נהנת מאוד לקרוא, לשמוע מוזיקה, לבשל
אבל היום.. אני לא יודעת מה יש לי. אני מרגישה כמו גופה מהלכת לא מתחשק לי כלום
אנונימית
זה נשמע מוזר אבל תעשי מלא מלא דברים של בלוגריות כאלה, תשטפי פנים תשימי קרם יקר שאת אוהבת תכיני ארוחה שרצית מלא זמן או שתזמיני משהו טעים. פשוט תעסיקי את עצמך
היי
מבינה לליבך, התחושה הזאת של ריקנות חונקת זה ממש לא פשוט, ובמצב שלנו בארץ זה הגיוני שזה פוגע יותר.
תנסי לעשות צעדים קטנים כל פעם מחדש: מים קרים על הפנים + אוויר צח + שיר אחד שמעיר אותך עם חיוך . במהלך היום - מקלחת חמה קצרה (זה עושה נסים למצב רוח) וביגוד שממש עושה לך מצב רוח ואת אוהבת. לגבי הערב - תנסי לחשוב על הילדה הקטנה בתור הסחה טובה. ילדים זה המרפא הכי טוב לריקנות.
התקופה הזאת משפיעה על כולנו בדרכים שונות. אבל את לא לבד בזה, ואת חזקה יותר ממה שאת חושבת.
זה יעבור. תחזיקי מעמד , בהצלחה!
מבינה לליבך, התחושה הזאת של ריקנות חונקת זה ממש לא פשוט, ובמצב שלנו בארץ זה הגיוני שזה פוגע יותר.
תנסי לעשות צעדים קטנים כל פעם מחדש: מים קרים על הפנים + אוויר צח + שיר אחד שמעיר אותך עם חיוך . במהלך היום - מקלחת חמה קצרה (זה עושה נסים למצב רוח) וביגוד שממש עושה לך מצב רוח ואת אוהבת. לגבי הערב - תנסי לחשוב על הילדה הקטנה בתור הסחה טובה. ילדים זה המרפא הכי טוב לריקנות.
התקופה הזאת משפיעה על כולנו בדרכים שונות. אבל את לא לבד בזה, ואת חזקה יותר ממה שאת חושבת.
זה יעבור. תחזיקי מעמד , בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימית
יקרה,
נשמע שחווית תחושה של עייפות ואולי גם ייאוש.. כאילו החלל הריק בפנים הוא כמו סלע שיושב על הלב ומכביד עליו, עד כדי כך שגם פעולות פשוטות מרגישות מתישות.. ונשמע שהיית רוצה למצוא דרכים להרגיש יותר טוב, להרגיש שאת פעילה ושיש לך כוחות..
אנחנו כאן בשבילך. את מוזמנת לפנות אלינו, בצ'אט (בלינק המצורף) או בוואטסאפ 055-9571399.. תוכלי לספר לנו יותר איך את מרגישה, ואנחנו נהיה איתך ונקשיב לך, נוכל לחשוב ביחד מה יכול לעזור..
שולחת לך יד מושטת,
מחכים לך בצ'אט,
מתנדבת בסה"ר
נשמע שחווית תחושה של עייפות ואולי גם ייאוש.. כאילו החלל הריק בפנים הוא כמו סלע שיושב על הלב ומכביד עליו, עד כדי כך שגם פעולות פשוטות מרגישות מתישות.. ונשמע שהיית רוצה למצוא דרכים להרגיש יותר טוב, להרגיש שאת פעילה ושיש לך כוחות..
אנחנו כאן בשבילך. את מוזמנת לפנות אלינו, בצ'אט (בלינק המצורף) או בוואטסאפ 055-9571399.. תוכלי לספר לנו יותר איך את מרגישה, ואנחנו נהיה איתך ונקשיב לך, נוכל לחשוב ביחד מה יכול לעזור..
שולחת לך יד מושטת,
מחכים לך בצ'אט,
מתנדבת בסה"ר