התחברות
הרשמה
אתם חושבים שלאיראן יש את הביצים להגיב לארהב?
22 ביוני 2025, 03:34
ישראל
איראן
מלחמה
המצב הבטחוני
4 תשובות
הם יגיבו גג במטח אלינו
א
איגור, נסיך קייב
פוצצנו להם גם את כל הלולים הלכו התרנגולות אז לא
#
#מרוקאיתלבנהלאאשכנזיה
הם כבר בקושי מגיבים לנו איזה להגיב לארצות הברית
ל
ליאם - שם בדוי
לא
I
I forgot my name
באותו הנושא:
אתם חושבים שישראל צריכה להגיב לאיראן?
מתי אתם חושבים שאיראן ולבנון הולכים להגיב?
אתם חושבים שאנחנו צריכים להגיב לאיראן?
אתם חושבים שאנחנו צריכים להגיב לאיראן?
אתם חושבים שצריך להגיב לאיראן או לא?
אתם חושבים שזה מהלך חכם להגיב לאיראן?
רק אני חושב שלא כדאי לנו להגיב לאיראן?
אתם חושבים שישראל צריכה להגיב לאיראן אם כן למה
אתם חושבים שלהגיב לאיראן זה הדבר החכם לעשות?
אתם חושבים שאנחנו צריכים להגיב לאיראן?
אתם חושבים שצריך להגיב לאיראן?