התחברות הרשמה

איך זה שבכל מקום יש ברנשים?

14 באוגוסט 2013, 18:06
אה?    
2 תשובות
משעמם להם:))))
ד
דיירקשנית פוראבר♥♥♥♥
חחח שאלה טובה כמו שבכל מקום חייב יש ערסים פריקים אז חייב להיות גם את הברנשים
אנונימית
באותו הנושא:
מישהו אמר לי שאני ברנש מה זה אומר?
זה נכון שבכל צחוק יש מעט אמת?
מסכימים איתי שבכל צחוק יש טיפת אמת?
עד כמה זה נורא שבכל שנה אנחנו עם המשפחה מתקלחים יחד?
זה באמת נכון שבכל 7 שניות בעולם נמכרת שברולט?
שמתי לב שבכל בית ספר זה שונה, אז -
רק אני שמתי לב שיש איזה אנונימי אחד שבכל שאלה מגיב: #את מטוס?
נכונה השמועה שבכל הילדים שבסטיפס יש איזשהו קסם סטיפסי מיוחד?
הצל שלי ואני - איך זה שבכל מקום השמש כאילו "עוקבת" אחרינו?!
מזה ברנש?
רק אני שמתי לב שבכל השאלות שמשתמשים שאלו אם יש להם...