4 תשובות
שווה להתייעץ עם המשאן והתש
אבל כן
מעבר לבסיס סגור הוא קל יותר ממעבר לבסיס פתוח
שואל השאלה:
אפשר להגיש 55 גם בלי לכתוב יחידה ספציפית שאני רוצה להשתבץ בה? אלא רק לבקש לעבור לסגור
אנונימית
אני חושבת שאם את מוותרת על תש חמש את יכולה
נראלי אחלה סיכויים לא אשקר
אנונימית