4 תשובות
אם כתוב שהוא מחובר אז הוא מחובר
אי אפשר באמת לדבר נראה לי זה
זה לא באג הוא מסנן אותך אחות
אם דיברת עם מישהו וזה מופעל אצלו
באותו הנושא: