17 תשובות
זה כן
זה כן
קצת פתטי לדעתי
לא לפי דעתי
זה תאמת כן
לא זה בסדר לגמרי
קצת
אנונימי
זה כן וזה סתם פותח עין
זה מוזר בטירוף
תלוי כמה זמן אתם ביחד אם זה רק כמה חודשים אז פחות אבל עם זה הרבה יותר אז זה ממש חמוד
זה קצת קרינג כי זה כאילו מראה על זה שאת אובססיבית אליו ואת מקשרת אותו לכל דבר
אובססיבי
שואל השאלה:
הוא זה שרצה ששנינו נשים פשוט אני לא יודעת איך להגיד לו שזה קצת מוזר
אנונימית
תגידי לו שאת מעדיפה שלא כי זה פותח עין ולא כל העולם צריך לראות ולדעת שאתם ביחד זה שלכם מה שלא יודעים ורואים אי אפשר להרוס
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
חבר שלי אומר שכן