6 תשובות
אין להם ממש והם לא יצליחו להתקרב
אין להם הרבה, והאלה שיש להם ממש ממש לא מתקדמים,
והם יודעים שברגע שהם ימריאו הם יתגלו על ידי חיל האוויר ישר
אז הם פשוט נותנים למטוסים שלהם להתפוצץ על הקרקע
והם יודעים שברגע שהם ימריאו הם יתגלו על ידי חיל האוויר ישר
אז הם פשוט נותנים למטוסים שלהם להתפוצץ על הקרקע
יש להם גם סוחוי ומיגים ^
אבל הם בחיים לא הולכים להסתכן בלנסות להשתמש בהם
אבל הם בחיים לא הולכים להסתכן בלנסות להשתמש בהם
אף 16 גם בן 50 אחוק
מיג 29 זה אחלה מטוס, פשוט הם במצב גרוע שם
ויש להם גם סוחוי 22 ו24 כמפציצי קרב
מיג 29 זה אחלה מטוס, פשוט הם במצב גרוע שם
ויש להם גם סוחוי 22 ו24 כמפציצי קרב
c/d ברק משנות השמונים, כולם זקנים אחי
אוקי ו?
לפראגואי יש טנקי סטוארט ממלחמת העולם השנייה שהם שדרגו בשנות התשעים, זה אומר שזה טנק בן 30?
לפראגואי יש טנקי סטוארט ממלחמת העולם השנייה שהם שדרגו בשנות התשעים, זה אומר שזה טנק בן 30?
באותו הנושא: