5 תשובות
לא, כל עוד את לא בדירה וצורכת מהאוכל את לא צריכה לשלם על הקניות. הקניות הן למי שאוכל, לא למי שלא.
כרגע את לא בדירה לא משתמשת באוכל אז אין למה להעביר
כשתחזרי לדירה ותשתמשי תחזירי לה
שואל השאלה:
והיא היחידה בדירה כרגע
אנונימית
שואל השאלה:
נכון זה הגיוני שאני לא אמורה להעביר אבל היא רושמת כאילו אני חייבות לה
אנונימית