3 תשובות
אם אתה רוצה משחקי "מסיבות" תקנה סמאש ומריו פארטי (ויש את מריו קארט 8 שהרבה יותר טוב מהחדש)
אם אתה רוצה משחקי סיפור לשני שחקנים תקנה מריו 3d וורלד, איט טייקס טו, קאפהד וספליט פיקשן
יש עוד הרבה משחקי אינדי האישופ אבל ניסיתי לתת את המשחקים ה"גדולים" שאפשר לקנות פיזית
אם אתה רוצה משחקי סיפור לשני שחקנים תקנה מריו 3d וורלד, איט טייקס טו, קאפהד וספליט פיקשן
יש עוד הרבה משחקי אינדי האישופ אבל ניסיתי לתת את המשחקים ה"גדולים" שאפשר לקנות פיזית
מריו קארט 8 דלוקס אם אין לך, סופר מריו אודסי הוא בהחלט must have על הסוויץ' (והסוויץ' 2), סופר סמאש ברוס אולטימייט, קירבי והארץ הנשכחת והרימייק של "mr. driller: drill land".
תעשה משהו עם החיים שלך גבר
תגיע לגיל 60 שאתה משחק עדיין קלאש רויאל?
תגיע לגיל 60 שאתה משחק עדיין קלאש רויאל?
באותו הנושא: