6 תשובות
ישראל, בעיקרון גם לישראל יש מערכת הגנה טובה מאוד בניגוד לאיראן.
שאלה קשה אבל אני מניח שישראל ולפני שאתם אומרים שלא תחשבו רגע על זה שלאיראן לא היה זמן להתכונן למלחמה נתנו להם מתקפת פתע והרסנו להם את כל התשתיות
כן לישראל יש הרבה יותר כוח צבאי אבל לאיראן יש גם כן הרבה כוח ובנוסף לזה הרבה שטח אם הם היו תוקפים ראשונים או שהיה להם זמן להתכונן למלחמה אני לא בטוח שהיינו כרגע באותו מצב
כן לישראל יש הרבה יותר כוח צבאי אבל לאיראן יש גם כן הרבה כוח ובנוסף לזה הרבה שטח אם הם היו תוקפים ראשונים או שהיה להם זמן להתכונן למלחמה אני לא בטוח שהיינו כרגע באותו מצב
^איך לא היה להם זמן להתכונן?
איפה אתה חי?
הם במשך עשרות שנים מתכוננים להשמיד אותנו אז אתה חושב שהם לא מוכנים מספיק בשביל להילחם איתנו?!?!
בשביל להשמיד אותנו הם יצטרכו לקחת חלק בלחימה נגדנו מנהסתם , ובשביל להשמידנו הם יהיו חייבים להיות יותר חזקים משמעות הדבר שהם חייבים להתכונן מאוד טוב ומאוד חזק והם עם המטרה הזו עשרות שנים , אז איך בדיוק לא היכ להם זמן להתכונן?? מדינה שרוצים להשמיד אז מוכנים כל רגע למלחמה איתה בידיעה שאותה מדינה מודעת לתוכנית ויכולה להפתיעה במלחמת פתע. אף מדינה שרוצים להשמידה לא תשב בחיבוק ידיים ותחקה שישמידו אותה, ברור שכל מדינה במצב כמו שלנו תגן על עצמה ובנקרה הצורך אף תתקוף הראשונה בשביל להגן על עצמה. אתה חושב שהאיראנים לא היו מודעים לכך? אתה חושב שבמשך כל העשרות שנים הם לא חשבו על זה?
באיזה סרט אתה חי שהם לא היו מוכנים למלחמה נגדנו?
איפה אתה חי?
הם במשך עשרות שנים מתכוננים להשמיד אותנו אז אתה חושב שהם לא מוכנים מספיק בשביל להילחם איתנו?!?!
בשביל להשמיד אותנו הם יצטרכו לקחת חלק בלחימה נגדנו מנהסתם , ובשביל להשמידנו הם יהיו חייבים להיות יותר חזקים משמעות הדבר שהם חייבים להתכונן מאוד טוב ומאוד חזק והם עם המטרה הזו עשרות שנים , אז איך בדיוק לא היכ להם זמן להתכונן?? מדינה שרוצים להשמיד אז מוכנים כל רגע למלחמה איתה בידיעה שאותה מדינה מודעת לתוכנית ויכולה להפתיעה במלחמת פתע. אף מדינה שרוצים להשמידה לא תשב בחיבוק ידיים ותחקה שישמידו אותה, ברור שכל מדינה במצב כמו שלנו תגן על עצמה ובנקרה הצורך אף תתקוף הראשונה בשביל להגן על עצמה. אתה חושב שהאיראנים לא היו מודעים לכך? אתה חושב שבמשך כל העשרות שנים הם לא חשבו על זה?
באיזה סרט אתה חי שהם לא היו מוכנים למלחמה נגדנו?
אנונימי
^אתה תמיד מגיב ככה?
מה שאמרתי זה שאנחנו תקפנו ראשונים בנקודות רגישות מאוד שלהם והורדנו את הכוח הצבאי שלהם בצורה קיצונית איראן זה לא כוח שצריך לזלזל בו ומזל שאנחנו תקפנו קודם
ואני לא אומר שאם הם היו תוקפים ראשונים אז הם היו מנצחים במלחמה אבל כן היינו יותר בבעיה
בשורה התחתונה כן הם היו מוכנים למלחמה אבל לא למתקפת פתע ברמה שהלל להם חצי צבא ביום אחד
מה שאמרתי זה שאנחנו תקפנו ראשונים בנקודות רגישות מאוד שלהם והורדנו את הכוח הצבאי שלהם בצורה קיצונית איראן זה לא כוח שצריך לזלזל בו ומזל שאנחנו תקפנו קודם
ואני לא אומר שאם הם היו תוקפים ראשונים אז הם היו מנצחים במלחמה אבל כן היינו יותר בבעיה
בשורה התחתונה כן הם היו מוכנים למלחמה אבל לא למתקפת פתע ברמה שהלל להם חצי צבא ביום אחד
^למדינת ענק כמו איראן עם 300 אלף חיילי סדיר לא ניתן להוריד את הכוח בצורה קיצונית ביום אחד ואפילו לא בכמה ימים אלה אם כן הם זייפו נתונים על הכוח שלהם ופשוט זלזלו ביכולות שלנו ולא התכוננו כלל למלחמה מולנו. וזה אומר הכל.
הם כנראה בנו על ההפחדות והאיומים שלהם וכנראה האמינו יותר מדי לבלוף שהם חיו בו במחשבה שיש להם צבא גדול ומדינה ענקית וזה מבטיח להם ניצחון קל עלינו.
הם כנראה בנו על ההפחדות והאיומים שלהם וכנראה האמינו יותר מדי לבלוף שהם חיו בו במחשבה שיש להם צבא גדול ומדינה ענקית וזה מבטיח להם ניצחון קל עלינו.
אנונימי
אל תזלזל במתקפות פתע אם חמאס המעפן הזה הצליח לתת לנו כזו מכה נטו בגלל שלא ציפינו לו וזה מקום שאין לו לא מטוסים ולא טנקים לא כלום והצליחו להוריד לנו כמות כזו יפה אז תאמין לי שיש כוח למכה כזו
הורדנו להם משגרים פתחנו מסלולים שלמים למטוסים שלנו ואני לא אומר אם זה צבא נגד צבא אנחנו מנצחים בפער! אבל צריך לקחת את הגודל שלהם בחשבון ואת זה שהיה לנו ים של חומר עליהם אם היה להם זמן התכוננות תאמין לי שלא היינו במצב טוב כמו עכשיו למרות שכן עדיין היינו לוקחים בסוף
הורדנו להם משגרים פתחנו מסלולים שלמים למטוסים שלנו ואני לא אומר אם זה צבא נגד צבא אנחנו מנצחים בפער! אבל צריך לקחת את הגודל שלהם בחשבון ואת זה שהיה לנו ים של חומר עליהם אם היה להם זמן התכוננות תאמין לי שלא היינו במצב טוב כמו עכשיו למרות שכן עדיין היינו לוקחים בסוף