7 תשובות
תשחקי לבד זה הכי כיף
את יכולה לדווח עליהם, ואני לא הכיי מבין בפאבגי מובייל אבל אולי יש שם דרך לשנות את הארץ שאת באה ממנה?
תשני וי פי אן
עשיתי את זה עכשיו אני כל הזמן עם רוסים
עשיתי את זה עכשיו אני כל הזמן עם רוסים
שואל השאלה:
^לבד זה בודד מידי זה כיף לי כקבוצה ):
^לבד זה בודד מידי זה כיף לי כקבוצה ):
אנונימית
אהה אז אוליי תנסי באמת לשנות וי פי אן כמו שהאחר אמר אני פשוט בדרכ שנאתי שיש עוד אנשים איתי ככה אני מרגישה את המקום ראשון רק בשבילי אבל תקשיבי הורדתי לא ממזמן שוב ואז גיליתי שהמשתמש החמוד שהיה לי נמחק קיצר אם את רוצה מתיישהו אפשר לשחק ביחד אני אעשה פרופיל חדש
שואל השאלה:
יאא אני אשמח:)
יאא אני אשמח:)
אנונימית
יאא אז אני אפתח חשבון עוד רגע
באותו הנושא: