9 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה איזה שיר מושלם^^^
שואל השאלה:
יואו גם שיר נדירר^^
שואל השאלה:
לא נראלי שהוא כזה אנדרייטד אבל כן מושלם! :) ^
נכון??? מרגיש לי שאף אחד לא שם לב אליו וזה ממש עצוב כי הוא מרגש ממש הוא מזכיר נוסטלגיה וילדות:(
שואל השאלה:
כןן הוא ממש טוב אני אוהבת אותו
כולם בעיקרון חחח אבל כרגע השיר הכי אנדרייטד לדעתי שאני ממש אוהבת הוא this is why we can't have nice things הוא פשוט מושלם וגם dress וגם thank you aimee
גם אני לא סוויפטית אבל פעם הייתי ולדעתי forever & always
אני לא סוויפטי אבל הייתה לי תקופה
its nice to have a friend
stay stay stay