16 תשובות
לא
אם יהיה לך סדר לא תתעצל ותדע לנהל את הזמנים שלך תצליח
תקדיש לזה שעה ביום זה יספיק,יש לך המון זמן..
בקשר לאקסס עשיתי על זה פרויקט בכיתה י זה הדבר הכי לא שימושי בעולם ומשעמם בנוסף, למה אתה רוצה ללמוד את זה?בכל מקרה לא שופטת, בהצלחה
בקשר לאקסס עשיתי על זה פרויקט בכיתה י זה הדבר הכי לא שימושי בעולם ומשעמם בנוסף, למה אתה רוצה ללמוד את זה?בכל מקרה לא שופטת, בהצלחה
שואל השאלה:
אני רוצה ללמוד את זה כי אני חושב שזה יפתח לי הרבה יותר דלתות ולהגיע להישגים גבוהים בעתיד, הייתי רוצה יותר ללמוד כימיה וערבית וזה גם יותר קל לי ומעניין אותי מפיזיקה/מחשבין אבל זה פשוט פחות שימושי כימיה אם אתה לא עושה עם ביולוגיה והולך לרפואה וערבית גם פחות שימושי מבחינת עבודה לעתיד במסלול טכנולוגי, אני למדתי מחשבים ופיזיקה רק שעתיים בשבוע השנה בכיתה י ושנה הבאה פיזיקה יהיה 8 שעות בשבוע, אם אבחר מחשבים רגיל יהיה 5 שעות בשבוע ואם ארצה לעלות להנדסת תוכנה יהפוך ל 14 שעות בשבוע אז זה די משמעותי. ממש ממש מתלבט בנוגע למגמות.
אני רוצה ללמוד את זה כי אני חושב שזה יפתח לי הרבה יותר דלתות ולהגיע להישגים גבוהים בעתיד, הייתי רוצה יותר ללמוד כימיה וערבית וזה גם יותר קל לי ומעניין אותי מפיזיקה/מחשבין אבל זה פשוט פחות שימושי כימיה אם אתה לא עושה עם ביולוגיה והולך לרפואה וערבית גם פחות שימושי מבחינת עבודה לעתיד במסלול טכנולוגי, אני למדתי מחשבים ופיזיקה רק שעתיים בשבוע השנה בכיתה י ושנה הבאה פיזיקה יהיה 8 שעות בשבוע, אם אבחר מחשבים רגיל יהיה 5 שעות בשבוע ואם ארצה לעלות להנדסת תוכנה יהפוך ל 14 שעות בשבוע אז זה די משמעותי. ממש ממש מתלבט בנוגע למגמות.
אנונימי
אה וואו זה הרבה שעות. אני פרשתי מפיזיקה כי זה עשה לי לחץ והעדפתי להקדיש את הזמן שלי למדעי המחשב כי זה יותר חשוב לי..הכל אפשרי עם סדר עדיפויות נכון..בהצלחה
שואל השאלה:
עשית הנדסת תוכנה או רק מדעי המחשב?
לא יודע אם כדאי כימיה או פיזיקה
עשית הנדסת תוכנה או רק מדעי המחשב?
לא יודע אם כדאי כימיה או פיזיקה
אנונימי
אצלנו הנדסת תוכנה זה רק ביב ולא חובה,
אני עדיין לא שם.. בקשר לפיזיקה אם יש לך יכולות (לי לא היה) הייתי ממליצה לך להישאר, יש בונוס באוניברסיטה או משהו כזה לתלמידי מגמת פיזיקה..אבל אם זה לא מעניין אותך לא תצליח להצליח שם וזה מקצוע קשה עם 2 בחינות בגרות חיצוניות, למגמה זה הרבה..בקיצור רק אם זה מעניין אותך.כימה זו גם מגמה שימושית ויותר מעניינת לדעתי אבל שוב רק הדעה שלי
אני עדיין לא שם.. בקשר לפיזיקה אם יש לך יכולות (לי לא היה) הייתי ממליצה לך להישאר, יש בונוס באוניברסיטה או משהו כזה לתלמידי מגמת פיזיקה..אבל אם זה לא מעניין אותך לא תצליח להצליח שם וזה מקצוע קשה עם 2 בחינות בגרות חיצוניות, למגמה זה הרבה..בקיצור רק אם זה מעניין אותך.כימה זו גם מגמה שימושית ויותר מעניינת לדעתי אבל שוב רק הדעה שלי
שואל השאלה:
כמה שעות יש לך מגמת מחשבים בשבוע?
כמה שעות יש לך מגמת מחשבים בשבוע?
אנונימי
שואל השאלה:
ותודה רבה לך על העצה
ותודה רבה לך על העצה
אנונימי
5 ובכיף
שואל השאלה:
כן גם לי יהיה אם אעשה איזה הבדל בין תוכנה למחשבים בשעות זה מוגזם 14
כן גם לי יהיה אם אעשה איזה הבדל בין תוכנה למחשבים בשעות זה מוגזם 14
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר לשאול לאיזה חומר הגעתם ב c#?
אפשר לשאול לאיזה חומר הגעתם ב c#?
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה לדעת את הקצב כביכול
אני רוצה לדעת את הקצב כביכול
אנונימי
מערכים
אה אני לא הבן אדם הנכון להתייעץ איתו על סי שארפ כי ספציפית לבית ספר שלי יש המון הקלות כי היינו בתחילת שנה איזור מלחמה,
אז חצי מהחומר הורידו לנו כחלק מההקלות..
אז חצי מהחומר הורידו לנו כחלק מההקלות..
שואל השאלה:
סבבה מערכים הגיוני, נגיד השנה עשיתם פעולות מחרוזות ומערכים או שעוד דברים
סבבה מערכים הגיוני, נגיד השנה עשיתם פעולות מחרוזות ומערכים או שעוד דברים
אנונימי
באותו הנושא: