15 תשובות
חוזרים. זה החיים. מה תעשי כשאת תעבדי 6 ימים מתוך 7?תגידי לא רוצה?
כי היה אמור להיות לנו איזה משהו שהיה אמור להתבטל בגלל המצב בסוף הוא עדיין קורה אז קיצרו
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אומר הייתי אמורה לקבל שבוע אני פשוט לא חיונית כזה אז אני בנתיים בבית זה לא רגילה
מה זה אומר הייתי אמורה לקבל שבוע אני פשוט לא חיונית כזה אז אני בנתיים בבית זה לא רגילה
אנונימית
תגידי תודה לי מקצרים הייתי אמורה לקבל גם שבוע במקום זה שלושה ימים
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שלא בטוח שנחזור בראשון אבל אני לא רואה אופציה אחרת כאלו אולי לא מי יודע אבל תכלס באמת יש לנו הרבה להספיק בזמן שנשאר ויש לידנו מרחב מוגן ליד הפלוגה ואפשר לעשות את הדברים לפחות חלקם גם בתוך הפלוגה
ברור שלא בטוח שנחזור בראשון אבל אני לא רואה אופציה אחרת כאלו אולי לא מי יודע אבל תכלס באמת יש לנו הרבה להספיק בזמן שנשאר ויש לידנו מרחב מוגן ליד הפלוגה ואפשר לעשות את הדברים לפחות חלקם גם בתוך הפלוגה
אנונימית
שואל השאלה:
כאלו כמה אפשר למשוך את זה אתה מבין בסוף חייב לסיים את הקורס בתאריך מסויים ואי אפשר פשוט לפספס תכנים שהם חובה לתפקיד
כאלו כמה אפשר למשוך את זה אתה מבין בסוף חייב לסיים את הקורס בתאריך מסויים ואי אפשר פשוט לפספס תכנים שהם חובה לתפקיד
אנונימית
איזה קורס את מסיימתת? גם אני כמוך
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט נראה לי הגיוני בראשון כי בסוף אני בקורס והתאריך סיום שלו קרוב יחסית ויש מלא דברים להספיק אבל לא יודעת
פשוט נראה לי הגיוני בראשון כי בסוף אני בקורס והתאריך סיום שלו קרוב יחסית ויש מלא דברים להספיק אבל לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה לא חחח אני חושבת שיש לי עוד שבוע לפחות בבית לצערי האמת לא אשקר
וואלה לא חחח אני חושבת שיש לי עוד שבוע לפחות בבית לצערי האמת לא אשקר
אנונימית
שואל השאלה:
כי י לי רק עוד שבועיים וחצי לקורס ואלו אמורים להיות ה שבועיים הכי כיפיים ולא בא לי לפספס את זה אוף
כי י לי רק עוד שבועיים וחצי לקורס ואלו אמורים להיות ה שבועיים הכי כיפיים ולא בא לי לפספס את זה אוף
אנונימית
שואל השאלה:
נו כי שמע שבוע סבבה אבל שבועיים זה מוגזם גם יהיה הרבה יותר קשה לחזור ככה אני לא מרגישה שאני חיילת בצבא כאלו חזרתי למלשביות
נו כי שמע שבוע סבבה אבל שבועיים זה מוגזם גם יהיה הרבה יותר קשה לחזור ככה אני לא מרגישה שאני חיילת בצבא כאלו חזרתי למלשביות
אנונימית
שואל השאלה:
חחח צודק מה אני אגיד לך סתם חבל לי שזה יצא על הקורס ולא על הסדיר כי אני באמת נהנית בקורס
חחח צודק מה אני אגיד לך סתם חבל לי שזה יצא על הקורס ולא על הסדיר כי אני באמת נהנית בקורס
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן אני יודעת אבל אני יודעת שאני לא מוזרה כי זה באמת קורס שווה כל הבנות איתי גם ממש מתבאסות אז זה הגיוני
כןכן אני יודעת אבל אני יודעת שאני לא מוזרה כי זה באמת קורס שווה כל הבנות איתי גם ממש מתבאסות אז זה הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה חוזרת בראשון ושמחה מה אני אעשה כמה שכיף לי בכוננות בית נגמר לי הקורס עוד שבוע וחצי חבל לפספס
וואלה חוזרת בראשון ושמחה מה אני אעשה כמה שכיף לי בכוננות בית נגמר לי הקורס עוד שבוע וחצי חבל לפספס
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מחילה
חחח מחילה
אנונימית
באותו הנושא: