11 תשובות
לא
לא
לא... o_o זה העבודה שלה.
לא בשביל מה את משלמת לה חח
ממש לא, ויותר פאדיחות זה להשאר עם הרבה שערות ולא ללכת:)
לא, את הולכת להוריד אז מה פאדיחה?!
הקוסמטיקאית שלי אמרה לי פעם שהיא ראתה דברים הרבה יותר גרועים ממה שאנחנו מגדירים כ"הרבה שיער" - אז לא, ממש לא (:
יותר פדיחות לא להוריד חחח
לא זה העבודה שלה.. היא גם עושה במקומות יותר מפדחים זה עוד בקטנה
לא! תאמיני לי היא רגילה!
יותר פדיחה להסתובב עם המון שיער
יותר פדיחה להסתובב עם המון שיער
ממש לא