5 תשובות
עשיתי
כן
אני לא ההורים שלי ואני יכולה לחשוב בעצמי
אני לא ההורים שלי ואני יכולה לחשוב בעצמי
כן אין מה לעשות יש לי דעות שונות משל ההורים שלי ואני לא אעשה רק מה שטוב בשבילם אני כן אנסה לכבד אותם אבל כמה שאפשר
כן
אבל קודם כל אני ילך לברר אצלם למה הם עושים מה שהם עושים ואם אני יראה שזה לא נכון ולא מתאים לי אז אני יעשה ההפך ממה שהם אומרים
אבל קודם כל אני ילך לברר אצלם למה הם עושים מה שהם עושים ואם אני יראה שזה לא נכון ולא מתאים לי אז אני יעשה ההפך ממה שהם אומרים
לא מפסיק לעשות דברים בניגוד להורים שלי
באותו הנושא: