4 תשובות
זה קשור לאנטיביוטיקה (:
תרגישי טוב ♥
תרגישי טוב ♥
גם אני פעם לקחתי אנטיביוטיקה והרגשתי חלשה..
זה טבעי, כי האנטיביוטיקה קצת מחלישה.. אין מה לדאוג (:
זה טבעי, כי האנטיביוטיקה קצת מחלישה.. אין מה לדאוג (:
כן אנטיביוטיקה מחלישה
אלו כנראה תופעות לוואי
באותו הנושא: