4 תשובות
ברור. הרוב עושים 5 יחל אנגלית, לא משנה אם בכיתה רגילה או מורחבת
לא הגיוני שאין 5 יחל רגיל
אולי הם סתם קוראים לזה מוגבר כי זה 5?
שואל השאלה:
יש מצב
כי זה מוזר אם יש לי בחטיבה ציון ל5 אז לא הגיוני שהמסלול זה מה שמוריד נראלי
אנונימית
אני די בטוחה שלא הבנת נכון