4 תשובות
ברור. הרוב עושים 5 יחל אנגלית, לא משנה אם בכיתה רגילה או מורחבת
לא הגיוני שאין 5 יחל רגיל
אולי הם סתם קוראים לזה מוגבר כי זה 5?
אולי הם סתם קוראים לזה מוגבר כי זה 5?
שואל השאלה:
יש מצב
כי זה מוזר אם יש לי בחטיבה ציון ל5 אז לא הגיוני שהמסלול זה מה שמוריד נראלי
יש מצב
כי זה מוזר אם יש לי בחטיבה ציון ל5 אז לא הגיוני שהמסלול זה מה שמוריד נראלי
אנונימית
אני די בטוחה שלא הבנת נכון
באותו הנושא: