4 תשובות
יש לי אתזה בול ןאני מאובחן עם אוסידי
תלכי לאבחון!
אנונימי
שואל השאלה:
במה זה יעזור לי בתכלס להיות מאובחנת?
אנונימית
מרשם לתרופות הקלות בבית ספר וזה
אנונימי
יקירתי,
קוראת את מילותייך ויכולה לתאר איך מה שאת מרגישה הופך למפלצת גדולת זרועות. תחושותייך הסוערות אולי גורמות לבהלה ובעתה, ומלא שאלות סובבות אותך.. המחשבות לא נותנות מנוח, והמוח אינו מפסיק מלעבוד. כשיכול להיות שמה שאת מבקשת לעצמך זה למצוא מעט שלווה ונחמה..

יכולה לדמיין איך המצב מעורר את הצורך להרגיש שליטה על מה שמתחולל בגופך.. ואולי זה כאב עמוק שמאיים על האיזון, וזה מפחיד אותך. יכול להיות שהגוף כבר עייף מהמלחמה..
יקירה, כבד להישאר עם המשא לבד.. אולי נמצא מישהו בסביבתך שאת יכולה לגשת אליו, לסחוב עם עוד מישהו את התחושות והתהיות..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר, מזמינה אותך לשיחה אנונימית עם מתנדב.ת שלנו שישהה שם לצידך ויקשיב לך. ואפשר שתמצאי מעט כוח להמשיך את המסע..
מספר הווטצאפ שלנו 055-9571399, ומצרפת עבורך לינק לצ'אט.
שלך :)
מתנדבת סה"ר.