11 תשובות
אמרו במרכז ובאזור הנגב
אני מתה לדעת
אני יודעת שבאיזשהו בית חולים
אנונימית
נפל בסורוקה או צמוד, זה כן בסדר לפרסם לדעתי שפגעו בבית חולים כי זה חולני. שהעולם יראה מול מי אנחנו
גוש דן ונגב
Dun
שואל השאלה:
^^
נשבעת כל המרכז חושבים שנפל לידם מזה
אם נפל בתוך בית חולים זה חולני
אמרו תל אביב אבל יש מצב זה שמועה
שואל השאלה:
אה ראיתי פגיעה ישירה בסורוקה
זה ממש על הבית חולים משוגעים
באני זה לא שמועה אני גרה בתל אביב ונשמע שהיה נפילה..
נקווה שלא היה
אנונימית