7 תשובות
לא חייב להראות למורה נהיגה כי לא צריך תאוריה בשביל שיעורים
יכול להיות שהמורה ישאל פשוט
יכול להיות שהמורה ישאל פשוט
שואל השאלה:
הבנתיי ולטסט וזה?
הבנתיי ולטסט וזה?
אנונימית
כשאת מתחילה שיעורי נהיגה המורה יבקש ממך לסמן שעשית תאוריה וזהו
שואל השאלה:
הבנתיי תודהה
הבנתיי תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתיי
ורגע מקבלים את זה כקובץ ומדפיסים? כי איך מראים למורה נהיגה שיש לי תיאוריה?
הבנתיי
ורגע מקבלים את זה כקובץ ומדפיסים? כי איך מראים למורה נהיגה שיש לי תיאוריה?
אנונימית
מקבלים בפורטל תלמידים במשרד החינוך
לי זה מופיע במשוב בציוני בגרות
באותו הנושא: