7 תשובות
לא חייב להראות למורה נהיגה כי לא צריך תאוריה בשביל שיעורים
יכול להיות שהמורה ישאל פשוט
שואל השאלה:
הבנתיי ולטסט וזה?
אנונימית
כשאת מתחילה שיעורי נהיגה המורה יבקש ממך לסמן שעשית תאוריה וזהו
שואל השאלה:
הבנתיי תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתיי
ורגע מקבלים את זה כקובץ ומדפיסים? כי איך מראים למורה נהיגה שיש לי תיאוריה?
אנונימית
מקבלים בפורטל תלמידים במשרד החינוך
לי זה מופיע במשוב בציוני בגרות