10 תשובות
חכה קצת, ההגשה נשמרה אין מה להיבהל
אם הוא לא עונה עד היום בערב מחר בבוקר תרים אליו צלצול
*כדאי לצלם מסך לשליחת ההודעה, שיהיו הוכחות במקרה ו-
תתקשר או שתפנה לרכז פשוט שאי אפשר להשיג אותן
שואל השאלה:
^^הוא בכלל לא ראה את ההודעות ששלחתי לו
אנונימי
שואל השאלה:
דרך אגב הוא שולח הודעות בקבוצה של הכיתה אבל מתעלם בפרטי
אנונימי
שואל השאלה:
אני שןנא להתקשר לאנשים
אין דרך אחרת?
אנונימי
^נסה לשלוח גם במייל, אולי יענה לך שם
תתקשר כן
.^R
תתקשר
תתקשר אליו
שואל השאלה:
עדכון
הןא ענה לי יאי
אנונימי