5 תשובות
התחלתי אנדרטייל ומעולם לא סיימתי
וואו הייתי ילד אנדרטייל של ממש בזמנו ופשוט הפסקתי לפני איזה 3 שנים. עבר זמן.
שיחקתי מזמן ואת שאר החלקים של דלטארון לא התחלתי
כן!!!
אני מכור לדלטארון עכשיו
לא משחקת אבל רואה אנשים משחקים