8 תשובות
זה או נשית כמו שאמרו
אבל זה גם יכול להיות fam שזה כינוי למשפחה, אבל זה בעיקר אומרים לחברים קרובים נראה לי
אולי פאם מהבראול סטארס (היא שמנה קצת אולי בגלל זה)
שואל השאלה:
תודה תודה^
אנונימית
זה נראלי פאם מהמשרד מהסדרה.. לא יודעת מה הם חושבים שזה אומר
fem נשית
fam זה כינוי כזה כמו אח שלי אחותי
לכאורה אחת מלאה כזאתי רולה
יענו בוצ'ה
שואל השאלה:
לאלא זה פּ עם נקודה כזה כאילו של פפריקה
אנונימית
femme
נשית