8 תשובות
עדיף לחכות קצת אבל בכללי שימי איתך את הטלפון שתקבלי את ההודעה של ה-10 דק לפני או שתבקשי ממישהו שיגיד לך.
לא ממליצה לעשות אמבטיה בשעות כאלה, תעשי מחר בבוקר/צהריים כשיש שמש כי הם לא שולחים לרוב כשיש הרבה שמש נטו כי הטילים יגרמו לפחות נזק
אנונימית
אני מהצפון בדרכ מתריעים לפני ואומרים שזה גם לצפון וגם למרכז
תכנית את יכולה להתקלח עכשיו
תחכי קצת תראי שהכול טוב וכנסי
תחכי 10 דקות ואז תיכנסי
לא, עדיף לחכות.
^^ לא מדויק לומר שזאת התראה של 10 דקות לפני, היום נגיד כשהייתה אזעקה בבוקר זה לא היה 10 דקות לפני וגם כשהיה בצהריים זה לא היה 10 דקות לפני.. זה היה איזה 5 דקות בפעמיים האלו. אישית לא הייתי לוקחת את הסיכון ספציפית כי מדובר כאן על איראן (אם זה היה חמאס או תימן בכיף נגיד הייתי מתקלחת) וזה לא לוקח שניה להתלבש + להגיע למרחב מוגן אבל ששואלת השאלה תעשה מה שבא לה
אנונימית