10 תשובות
שואל השאלה:
מה לא שלמה עם עצמך אנחנו באמצע מלחמה אי אפשר לצאת מהבית
אנונימית
אין כל כך מה לעשות אבל אולי תכיני משהו או תנקי את החדר וכזה
לקבוע סדר יום מסוים גם אם זה של דברים לא חשובים
גם דברים כמו לקרוא ספר, לראות טלווזיה, לבשל, לסדר את החדר
פשוט לתכנן את היום
מה לא שלמה עם עצמה חחח
תשמעי אין ספק שזה המצב הזה וכולנו מזדהים (חוץ מזאתי מעליי)
תקשיבי תעשי הליכות ליד הבית או ריצות, אימונים בבית במזרון, תבשלי ותכיני אוכל חדש, תקראי ספר, תתחילי סדרה חדשה, תסרגי/תתפרי/תנגני/תציירי, תהני מהלבד של עצמך באמת שיש הרבה דברים
אנונימי
לקרוא ספר לעשות אימון לצייר
אנונימית
אני מזדהה^
לא את סליחה, זו שכתבה לא שלמה עם עצמה
אה אוקי חחח
גם אני כמוך מתחיל להשתגע בבית
אנונימית יקרה,
שומעת מהמילים שלך את תחושת הריקנות, שאולי יכולת לעשות יותר ואת לא בטוחה אולי מה. הרבה שעות מסך, ומעט זמן עם חברים.
ראשית.. אם את חשה שזאת תוצאה של תחושה עמוקה יותר, עצב קיים, תחושת דיכאון ובדידות.. יכול להיות שלשתף אדם קרוב או אפילו איש מקצוע...
יכול להיות שלהוציא את מה שעל ליבך, ישחרר ממך, ואולי אפילו מכאן יבואו הרעיונות לדברים נוספים לעשות..
שנית, לפעמים אפילו טיול קטן בחוץ יכול לרענן ולעשות טוב.
אם תרצי לשתף יותר,
אנחנו נשמח לתת לך מענה בצ'אט האנונימי שלנו במספר ווצאפ: 055-9571399
שלך,
מתנדבת סה"ר