23 תשובות
זה כלום
שואל השאלה:
זה יותר מדי?
אנונימית
זה מאןד תלוי איזה לחם אכלת
אבל לא נראלי כי אין פה כמעט חלבון,סיבים תזונתיים,שומנים בריאים,פחמימה
זה ממש קצת וידפוק לך את הגירעון כי בהתחלה הגוף ישרוף שומן אבל אז אם אין מספיק הוא ישרוף שריר
מה היה בטוסט?
שואל השאלה:
גבינה צהובה וקצת רסק עגבניות
אנונימית
כמה אחוז הגבינה?
רגיל?
שואל השאלה:
אממ מה זה אומר
אנונימית
שואל השאלה:
כל זה ניראה לי 650 קלוריות
אנונימית
את אכלת בערך 650 קלוריות
וזה ממש קצת
הגוף שלך יפרק את עצמו אם זאת התזונה שלך
היא לא מאוזנת וממש דלה
אולי תנסי לאכול איזה דג או עוף?
אפילו ביצה או טונה יהיה טוב
שואל השאלה:
לא לא התבלבלתי בבוקר פיתה עם טונה במקום הטוסט וכל השאר שאמרתי
אנונימית
זה עדיין פחות מהמינימום...
שואל השאלה:
אז זה סבבה אם אני אוכל מנה חמה?
אנונימית
שואל השאלה:
או כמו מה לאכול?
אנונימית
כן
במנה חמה יש בדרך כלל פחות ממאה קלוריות...
אז לגמרי כן
אבל זה עדיין לא תזונה כל כך טובה(אימוג'י בוכה)
שואל השאלה:
ממש לא יש בה איזה 450 קלוריות^^
אנונימית
איך???
איזה מנה חמה?
של אוסם?
תסתכלי כמה קלוריות למאה גרם
בדרך כלל יש בחבילה פחות ממאה גרם
זה נראה הרבה בגלל הנפח שהמים מוסיפים...
אבל בתכלס זה לא
שואל השאלה:
לא אדומה מג'יק בטעם בשר
אנונימית
חכי דקה אני אבדוק את הערך התזונתי של זה
כמו שאמרתי במאה גרם יש 400 פלוס כשזה יבש
במנה מוכנה יש פחות מתשעים קלוריות
שואל השאלה:
אז לאכול או עדיף שלא?
אנונימית
עדיף משהו יותר בריא
אבל אם את לא תאכלי כלום או שתאכלי את זה עדיף שתאכלי
קצת מידי
כן זה מצוין