7 תשובות
פשוט תתחילו לדבר
אנונימית
פשוט לא רק במציאות לאף אחת לא אכפת מי מתחיל איתה באינסטגרם זה לא גברי מלכתחילה
אנונימית
אפשר לשאול למה דווקא באינסטגרם?
tWM
תגיב על סטורי (לא היילייט בשום צורה יש אנשים שעושים את זה וזה הזוי ברמות) לא חייב להתחיל להגיב משהו בקשר לסטורי שתפתחו שיחה
היי מה קורה
שואל השאלה:
גם כי אין לי ביטחון במציאות לגמרי וגם כי אני בבית כרגע ומשעמם לי ממש
שואל השאלה:
אם כבר אז מה עדיף לחכות קצת ולהגיב על סטורי או לשלוח הודעה פשוט