7 תשובות
לעירייה, להתקשר דחוף ברגע שנפתח המוקד
אסור למקם בלוני גז בקירוב לממד
למוקד 106
אנונימית
שואל השאלה:
זה המצב מה עושים
אנונימי
שואל השאלה:
106 או פיקוד העורף
אנונימי
להתקשר אליהם ואם הם לא עושים כלום לפנות לפיקוד העורף שיעלו את העירייה על הקו .
אנונימית
תפני לחברת הגז שמיקמה את הגז שם ולבטחון מקומי