9 תשובות
נכון.. אבל כייף לאכול... חח: (
אוכל צריך להשביע d=
אין מה לעשות:p
אוף כל כך. מזל שאני לא משמינה כל כך מהר.. (:
אבל עושה ספורטט
אבל עושה ספורטט
זה מבאס.. אבל למי אכפת
כן אותי זה ממש מרגיש שמעבר למשמין בכל דבר יש משהו לא בריא לפחות אחד. וזה כמעט כל האוכל אוכל משמין
אני י י י י י י י
מאוד! עינוי גדול
אני!
הלוואי וכולם היו רזים ושום דבר לא היה משמין שהכל כמו מים
הלוואי וכולם היו רזים ושום דבר לא היה משמין שהכל כמו מים
באותו הנושא: