52 תשובות
רק משל איראן
לעזה בקושי יש טילים
תימן קמצנים בטילים
אני מפחדת מהקולות של פיקוד העורף יותר מהטילים
לא
רק מאיראן
אני מפחד שתהיה מלחמת עולם 3 מהמלחמה המסריחה הזאת
עזה? עזה אבודה, תימן ממש לא הם חלשים תחת, איראן יש ממה לפחד ואנחנו רואים לצערנו
איראן מטורגטת, עזה מלאת חיילים ובלי תחמושת אריטלרית, ותימן בלי ארטליריה בכמויות הם מקבלים בעיקר מאיראן. הבעיה הגדולה זה שאר האוייבים בכללי הכל ניסים ה' שומר זה שאיראן וחיזבאללה הוציאו כמות מאוד קטנה יחסית למה שציפו זה נס מטורף
אני יותר מפחדת מהג'וקים שאני אפגוש בדרך למקלט
האמת? כל עוד אני במקלט לא אכפת לי
אנונימית
אל תפחדו מהם כולם ליצנים
כבר שנתיים נלחמים מולנו ואנחנו עדיין עומדים ומדברים בסטיפס נכון?
מה שצריך לפחד ממנו זה אם סין מתערבת
^ואז מלחמת עולם
כן
אם סין מתערבת אין ישראל יותר^
אף אל לא שומר עלינו רק צהל,די עם החרטאות האלה
ואני לא מפחד
אנונימי
^^ אין דבר כזה
מדינת ישראל תימחק אם סין נגדנו
תתפוצץ
תיעלם מהמפה

למזלנו הם שתקו בשנתיים האחרונות אז יופי
נקווה שהם עדיין מרגישים רע על הקורונה
את חושבת במציאות חומרית גויית אנחנו עם ישראל, בהסתכלות הזו היינו "אמורים" להפסיד כי איראן וסוריה וחיזבאללה ביחד אמורים לנצח אותנו או לפגוע אנושות, ובששת הימים כנ"ל ובמלחמת העצמאות גם
ה' שומר עלינו
אחי זה עם התמונה של האריה סין תעשה מאיתנו פסטרמת גחלים ושום אל לא יציל אותך מזה,גם אם אתה מאמין או לא יש מדינות שהרבה יותר חזקות מישראל וזו עובדה
אנונימי
למה שסין יתערבו לסין אין סיבה לתקוף את ישראל זה כמו להגיד שרוסיה תתקוף את ישראל כי איראן לא אוהבים אותנו
בכל מקרה היה כבר אתמול אם אני לא טועה שיגור של תימן ואיראן ביחד
אבל מה קשור עזה?
לא לא מפחד שהם יזרקו רקטה שתפגע בשטח פתוח
בעיקרון זה מה שקורה כבר עכשיו
ה' שומר עלינו על כל עם ישראל תאמינו ויהייה טוב בעזרת ה'
סין לא יתערבו כל עוד ישראל לא תפגע במקורות נפט
אנונימי
לא
אמנם אנשים מזלזלים בחותים אבל הם יכולים לעשות מטחים לא פחות חזקים משל האיראנים אבל עדיין אם יהיה מטח משולב שלהם אנחנו נהרוס את כל תימן ואיראן
לא לא ולא
למה מי הם שנפחד מהם חח
נעע
אוי החותים לא מפחידים אותי עם כוח המתיחות שלהם
בוקר טוב. כבר היה במבצע הזה ועוד כמה פעמים מתחילת המלחמה שכולם תקפו ביחד
לא אנחנו לוקחים בקל
לא. אנחנו מספיק חזקים
רק מהטילים של איראן אני צריך לפחד באמת, אני בצפון אז טילים מעזה לא מגיעים לכאן, והטילים של תימן מיורטים עוד לפני שמגיעים
זה כמעט קרה אתמול כי עזה לא תקפה
פייק ניוז
יותר מפחיד אותי תקיפה מערביי א''י
מאף אחד אנלא מפחד, אנחנו חזקים מהם הרבה יותר
לא
אירופה וארצות הברית יעזרו לנו
עזה לא יתקפו אותנו כי פוצצנו אותם ותימן חלשים מדי
עזה בקושי יכולים לתקוף.. בקשר לתימן ואיראן ביחד, היה אתמול.
לא אני מפחד יותר להיחנק מהריח של כולם צפופים במקלט
לא יודע למה אבל החותים לא מזיזים לי בכלל וגם האירניים לא מפחידים
אני מפחדת מנחש שיקפוץ לי מהאסלה
עזה אין כלום חיים וכבר היה שילוב תימן איראן אתמול
אנונימית
לא אכפת לי
אני יותר מפחדת שלא יצא פרק לפודקאסט של אלי ועינת
לא אני מפחדת רק מזה שאיראן תיצור נשק גרעיני
גם אם נשמיד אותו הם יעשו אחד חדש
אנחנו מתים
אגב
הייתה עכשיו מתקפה משולבת של איראן ותימן.
הטיל של תימן יורט כבר באיזה סעודיה או משהו, ואיראן עדיין עושים מאמצים לשגר
אני שמח וסומך על השם.
שמח כי גוג ומגוג ממש בפתח, אם לא כבר התחילה
מעזה אין מה לפחד כבר הרסנו להם את כמעט את הכל אני חושב, רק מאיראן צריך טיפה לדאוג ואולי טיפ טיפה מהאוכלי ג'חנון
איפה ראית את זה בטלגרם?
מה זה עזה?
לא המודיעין שלנו ידע על זה אם זה באמת יקרה וחיל האוויר יוציאו מתקפת מנע כמו ב25/8/2024 שלבנון תכננו משהו ענק ויצאנו למתקפת מנע
אנונימית