11 תשובות
כן
בהחלט שווה.
כן
שואל השאלה:
זה שווה את זה?
זה שווה את זה?
אנונימי
הייתי מציעה לך לפחות לאיים בתביעה וככה יישלמו לך
אגב אם פוטרת אני גם די בטוחה שיש דמי פיטורים שמגיעים לך
אגב אם פוטרת אני גם די בטוחה שיש דמי פיטורים שמגיעים לך
שואל השאלה:
^ על יומיים? אני בספק
^ על יומיים? אני בספק
אנונימי
כמה תרוויחי מזה?
חדמש כן
שואל השאלה:
^^ 300 שקל ברוטו
אבל עדיין, זה כסף
^^ 300 שקל ברוטו
אבל עדיין, זה כסף
אנונימי
אם זה שווה את זה אז למה לא
צודקת כל שקל במדינה הזאת חשוב
באותו הנושא: