7 תשובות
את לא צריכה להיות "כמו" אף אחת, תהיי מי שאת, אם תנסי להיות כמו אנשים אחרים את תאבדי את הטעם של לחיות ולחוות את החיים כמו שאת צריכה לחוות אותם.
למה שלא פשוט תהיי עצמך
תזייפי מבטא
מאיזה בחינה?
לא כדאי, תהיי כמו עצמך זה הכי טוב
אי אפשר היא אחת והיחידה
אי אפשר חחח