7 תשובות
כי הוא רוצה להוציא אותנו דפוקים מול כל העולם אז הוא מרגיש גבר על ילדים
שואל השאלה:
סבבה אבל יש גבולות הן בן אדם בן 22 שרוב היום באומיגל מדבר עם ילדות קטנות זה כבר נראה רע מילא הוא היה עושה את זה פעם בחודש
אנונימית
את יודעת כמה פעמים פירקו את הדעות שלו אחד אחרי השני עד שלא היה לו יותר מה להגיד ואחרי זה הוא ממשיך להגיד אותם? הוא אידיוט שימושי, אני לא מצפה ממנו כלום אפילו פדופיל נשמע לי לגיטימי בעיניי כלפיו
גם אני חשבתי על זה
הבן אדם הנורא הזה מדבר עם בנות קטנות שאפילו לא יודעות אנגלית והוא משפיל אותן ומעלה את זה לטיקטוק בלי רשות של ההורים שלהן
איך אף אחד לא אומר על זה כלום?
שואל השאלה:
^^ כן הוא גם צוחק על ה7.10 כל הזמן ומכחיש את מה שחמאס עשה וגם הוא לא מגנה את חמאס הוא תומך בחמאס ואף פעם לא אמר עליהם משהו רע ומצדיק מה שהם עשו ב7.10
אנונימית
באמת אף אחד בתגובות בסרטונים שלו לא אומר לו על זה משהו?
שואל השאלה:
^ נראה לך שאכפת להם גם הם אנטישמים ומכחישים ת7.10
אנונימית