7 תשובות
דאבל קיי (זה מאנונימי כי אני לא רוצה שידעו שאני משם רני שם הרבה שנים )
אנונימית
שואל השאלה:
וזה גם ללא ביט?
וזה גם ללא ביט?
מזאת אומרת ביט?
אנונימית
שואל השאלה:
הדבר הזה שתקוע להם בפה
הדבר הזה שתקוע להם בפה
נשמה אי אפשר לרכב בלי מתג וזה תלוי *בך* איך את עובדת עם הסוס אם תעבדי רגוע עם הידיים אז הסוס לא ידע שבכלל יש לו מתג אם תעבדי לא טוב הוא ידע זה כבר תלוי בך
אנונימית
מתג, שוט, דורבנות הכל זה כלים לרכיבה
הם יכולים להיןת רעים ומתעללים בידיים הלא נכונות
אבל ברגע שאת עובדת נכון
אפשר לרכב עם שוט, אין צורך להצליף בסוס
שרוכבים עם דורבנות לא יושבים לבעוט בסוס כמו פסיכיים, צריך קודם ללחוץ אם הרגל, ואם הסוס מתעלם אז מוסיפים טיפה דורבן, לא משפדים את הסוס חח
וגם לגבי ביט. למרות שביט זה אפליקציה של כסף חחח
ביט אומרים באנגלית, bit.
בעברית זה נקרא מתג, וגם לזה יש רמות של חוזק
כל סוס והצורך שלו אני לא יודעת מה הכללים לזה, אני יודעת שאצלנו משתמשים במתגים הכי פשוטים שיש
וכל עוד את לא יושבת לסוס על הפה, הוא לא מרגיש את המתג בפה
יותר מזה, חלק מהסוסים המתג עוזר להתרכז, חלק נעזרים בו כדי להירגע,
סוסים נרגעים שהם לועסים
חלק מהמתגים יש רולרים מנחושת נראלע, והסוסים משחקים עם זה בפה ומגלגלים את הרולרים עם הלשון, זה מצחיק לשמוע מהצד כי אם את לא יודעת שיש לסוס מתג עם רולרים והוא מתחיל לשחק עם זה הרעש מחרפן לבעלי קשב וריכוז בפעם הראשונה ששמעתי את זה התחרפנתי מה זה הרעש עד שהבנתי שהסוסה משחקת עם הרולרים
בנוסף לא כל המתגים עשויים ממתכת
יש מתגים מפלסטיק, יש מתגים מגומי
יש מתגים בטעם תפוח!! חחח
יש לי סוסה בחווה שמורידים לה את הציוד והראשיית עבודה, היא לא משחררת את המתג
זה יושב לה בפה והיא בעולם משלה, אני יכולה לשבת שם בין 10 שניות לדקה עד שהיא תירק אותו החוצה חח
כל דבר בידיים הלא נכונות יכול להוות בעיה והתעללות
את צריכה לשים את כל הסירטונים המגעילים והמתעללים בצד
ולחפש את החוות הטובות שמתנהגות עם הסוסים בכבוד ❤
הם יכולים להיןת רעים ומתעללים בידיים הלא נכונות
אבל ברגע שאת עובדת נכון
אפשר לרכב עם שוט, אין צורך להצליף בסוס
שרוכבים עם דורבנות לא יושבים לבעוט בסוס כמו פסיכיים, צריך קודם ללחוץ אם הרגל, ואם הסוס מתעלם אז מוסיפים טיפה דורבן, לא משפדים את הסוס חח
וגם לגבי ביט. למרות שביט זה אפליקציה של כסף חחח
ביט אומרים באנגלית, bit.
בעברית זה נקרא מתג, וגם לזה יש רמות של חוזק
כל סוס והצורך שלו אני לא יודעת מה הכללים לזה, אני יודעת שאצלנו משתמשים במתגים הכי פשוטים שיש
וכל עוד את לא יושבת לסוס על הפה, הוא לא מרגיש את המתג בפה
יותר מזה, חלק מהסוסים המתג עוזר להתרכז, חלק נעזרים בו כדי להירגע,
סוסים נרגעים שהם לועסים
חלק מהמתגים יש רולרים מנחושת נראלע, והסוסים משחקים עם זה בפה ומגלגלים את הרולרים עם הלשון, זה מצחיק לשמוע מהצד כי אם את לא יודעת שיש לסוס מתג עם רולרים והוא מתחיל לשחק עם זה הרעש מחרפן לבעלי קשב וריכוז בפעם הראשונה ששמעתי את זה התחרפנתי מה זה הרעש עד שהבנתי שהסוסה משחקת עם הרולרים
בנוסף לא כל המתגים עשויים ממתכת
יש מתגים מפלסטיק, יש מתגים מגומי
יש מתגים בטעם תפוח!! חחח
יש לי סוסה בחווה שמורידים לה את הציוד והראשיית עבודה, היא לא משחררת את המתג
זה יושב לה בפה והיא בעולם משלה, אני יכולה לשבת שם בין 10 שניות לדקה עד שהיא תירק אותו החוצה חח
כל דבר בידיים הלא נכונות יכול להוות בעיה והתעללות
את צריכה לשים את כל הסירטונים המגעילים והמתעללים בצד
ולחפש את החוות הטובות שמתנהגות עם הסוסים בכבוד ❤
^הסברת מושלם ❤
אנונימית
באותו הנושא: