37 תשובות
שהוא בלחץ כמו כולם
לא לא לפסול חכי, את גם יכולה להתחיל שיחה ולראות אם הוא לא ממשיך את הזיחה לחתוך אבל תעדכני מה הוא עונה לך.
מה זה לנתק קשר
אולי הוא בלחץ? אולי קרה לו משהו? אולי הוא שומר שבת? תחשבי לפני שאת עושה
תשלחי לו הודעה "היי, הכל בסדר אצלך? קרה משהו?" או משהו בסגנון ותראי לו שאכפת לך ממנו
שהוא במקלט ועסוק וכנראה שגם אין לו קליטה
מאז תחילת האעזקות כלומר זה לא רק הסופ"ש אלא גם מיום חמישי הוא לא כתב?

אם כן אז לפי דעתי הוא היה בלחץ בעצמו, אבל תראי האם הוא בלי קשר לא מנסה לתקשר איתך, ואם לא אז לא נורא תעברי לבן אדם אחר, אני אישית כותב וכתבתי למישהי האם היא מרגישה בטוחה שמה עם ממד והכל טוב אצלם בזמן אעזקות כי אני אוהב לתקשר איתה וזה הדדי,
אבל יכול להיות שאני לא מכיר את הבן אדם אצלך בסיפור, כמו שכתבו לפניי, יכול להיות שהוא שומר שבת ואם כן את כבר תשימי לב לזה
זה לא אומר כלום

באותה מידה יכול להיות שהוא חושב למה את לא דואגת? מחשבות כאלה יכולות להמשך לנצח.
כאילו, מאותו צד למה את לא כתבת לא כלום. אף אחד לא רוצה להיות הראשון אבל תכתבי לו אולי הוא מרגיש אותו הדבר
זה ממש לא אומר כלום, יכול להיות שהוא גם בלחץ או משהו כזה
למה שאת לא תשאלי??
זה פשוט חסר היגיון שאת אומרת:
"בוא ננתק קשר עם מישהו בגלל שהוא לא דאג לי"
זה ממש מטומטם אם תעשי את זה סלחי לי
ובאותה מידה יכלת לדאוג גם לו
^הגישה שלה היא לא מטומטמת כי טכנית אם מישהו לא דואג לך זה אכן סימן לא לנסות להמשיך לדבר עם בן אדם אפילו לא לדאוג לדברים הקטנים, את יותר מתכוונת לסיטואציה שבה "לא רק גבר צריך לדאוג לבחורה או לרשום ראשון" ואת צודקת פשוט המשפט שהבאת הוא כללי מדיי
אבל היא אמרה
"אם הוא לא שלח לי הודעה אחת מסכנה של האם את בסדר בגלל האזעקה אז לנתק איתו קשר??"
אם גבר לא דואג הרבה כן אני יכולה להבין
אבל בגלל הודעה אחת מסכנה זה לגמרי מטומטם
ובכללי למה שהאישה לא תשאל למה זה כל הזמן צריך להיות הגבר??
ובכללי בשביל שזוגיות טובה תישמר צריך ששתי הצדדים ילחמו בשביל אחד לשני לא הגיוני שרק צד אחד ילחם על זה
הוא לא מעוניין בך. אני יוצאת עם מישהו חודשיים. ואני גרה באשדוד ולמרות שלא נזרק טיל לאשדוד הוא שלח הודעה לראות מה איתי ועם המשפחה שלי. שבת או לא.. יש דרך להראות אכפתיות.
אנונימית
^^אני מסכים שגם אישה צריכה להראות הדדיות פשוט אנחנו לא באמת מכירים את הקשר שלהם יותר לעומק כי יכול להיות שהיא כן דואגת לו בדברים אחרים והוא לא, אם היא שאלה את זה סימן שאכפת לה להבין את התייחסות שלו בדברים הקטנים, אבל כמובן אני לא משיג מסקנות עליו כי הוא לא רע או משהו פשוט אולי בשבילו הקשר הזה הוא פחות מיוחד ובשבילה הדברים הקטנים האלו חשובים
^^אני גם גרה באשדוד איזה קטע
אישה לא צריכה לשלוח הודעה בתחילת הקשר!! זה התפקיד של הגבר להראות אכפתיות ודאגה בתחילת הקשר. מין הסתם הוא לא נפגע במתקפה . לשלוח הודעה מסכנה של:"אתם בסדר"? לא יוריד לו מהכבוד. תחכי ותראי אם הוא ישלח לך משהו. אבל תכלס זה מראה על אי אכפתיות
אנונימית
אנחנו באמת לא יודעים והיא יכלה לפרט אם היא רוצה
פשוט איך שהיא אמרה את זה אז לא הצלחתי להבין את זה
ושוב היא גם יכלה לשאול אותו
יכול להיות גם שמצד הגבר הוא לא רואה שהאישה גם דואגת לו?
^ לא הבנתי מה הקשר??
זה ממש שטויות מה שאת אומרת שזה התפקיד של הגבר
צריך ששתי הצדדים ילחמו
שאת זאת שצריכה לדבר איתו
אנונימית
^^^^ אני לא כל כך מסכים עם הגישה של "תורים מגדריים" בלשלוח הודעה כי בסוף גם אישה יכולה לעשות את הצד, נכון שגבר צריך להראות אכפתיות אם באמת מעניין אותו הקשר ברמה מסויימת וכן זה נשמה שזה משהו מסורתי ואפשר להבין אותך ומאיפה זה מגיע ולרוב עדיף תמיד לעשות את הצד הראשון, אבל גבר הוא לא היחיד שצריך לשלוח הודעות (בעיקר בתחילת הקשר) וגם בסוף אישה יכולה לשלוח לו הודעות ולהתעניין בו גם, למרות ההרגשה של התביישות או מובכות
אני מסכימה איתך
לאלאלא אל תפסלי ישר חכי רגע כנראה הוא בלחץ או אפילו בחרדות מהמצב ומעדיף להתנתק מהטלפון וזה לגיטימי הכל טוב❤
חכי שהמצב קצת ירגע
שצריך להתגייס
א.יכול ליהיות שממש קשה לו עכשיו
ב.את יכולה לישלוח לו בעצמך, זה לא חייב ליהיות הוא
אולי נחש אותו נחש
לא אומר כלום, אנחנן במצב מלחמה ויש מצב שהוא עם המשפחה שלו ופחות בטלפון אז תקחי את זה בחשבון.
ברגע שהןא יענה לך תבקשי שישים לב לפחות לעדכן אותך מה קורה כל כמה שעות אם הוא פחות בטלפון :)
שואל השאלה:
זה מצב קצת מורכב כי לפני המצב הוא כתב לי שהוא רוצה קשר אבל הוא לא זמין בגלל הבגריות והכדור סל וכשכל זה יגמר אז נדבר ועכשיו אין בגרייות וזה וראיתי שהוא מחובר הוא לא יזם שיחה ולא כלום כבר 3 ימים אני ניראלי יבין את הרמז וזהו
אנונימית
שצריך להתגייס
זה אומר שצריך להתגייס. סתם סתם אולי הוא נרדם אן שהוא התבייש
שצריך להתגייס
שצריך להתגייס
^^^^^ אהה אז אם זה 3 ימים אז מלפני 3 ימים גם לא היו אעזקות באמת כי זה טכנית היה יום רביעי וחמישי והאעזקות התחילו רק בשישי בלילה,
אם את רואה שהוא לא יוזם שיחה כבר כמה ימים ולא באמת ניסה גם לפני אעזקות אז זה לא סימן שאת צריכה להמשיך לדבר איתו, אני מדבר עם מישהי שדיברתי איתה עד עכשיו גם בתקופת הבגרויות, אז אם את מרגישה שזה פשוט לא הולך הדדית בלי קשר, אל תמשיכי
שצריך להתגייס
אבל למה את לא כותבת לו??
תכתבי לו גם כי יכול להיות שהוא גם חושב את אותו הדבר
שהוא כנראה בחרדה ובלחץ. למה לנתק קשר
כנירה פגע בוא טיל והוא מת
אנונימי
^חס וחלילה.