7 תשובות
פעם נייתי על זה
זה נורא
זה נורא
שואל השאלה:
למה הייתם על זה? מה זה עשה לא טוב?
למה הייתם על זה? מה זה עשה לא טוב?
אנונימית
אני אבל לפני שנים , לא אהבתי את הכדור
נתנו לי את זה כחלק מטיפול לחרדה ודיכאון
זה פשוט השפיע עליי לא טוב מבחינת סיוטים הזיות וכאלה
זה פשוט השפיע עליי לא טוב מבחינת סיוטים הזיות וכאלה
בעבר
לא עזר
לא עזר
חרא של דבר
אנונימי
אני כרגע על פריזמה
בעיקרון לי זה מוריד את החשק לעשות המון דברים שהייתי רוצה לעשות בעבר
בעיקרון לי זה מוריד את החשק לעשות המון דברים שהייתי רוצה לעשות בעבר
אנונימי
באותו הנושא: