7 תשובות
פעם נייתי על זה
זה נורא
שואל השאלה:
למה הייתם על זה? מה זה עשה לא טוב?
אנונימית
אני אבל לפני שנים , לא אהבתי את הכדור
נתנו לי את זה כחלק מטיפול לחרדה ודיכאון
זה פשוט השפיע עליי לא טוב מבחינת סיוטים הזיות וכאלה
בעבר
לא עזר
חרא של דבר
אנונימי
אני כרגע על פריזמה
בעיקרון לי זה מוריד את החשק לעשות המון דברים שהייתי רוצה לעשות בעבר
אנונימי