5 תשובות
שואל השאלה:
רק 5 דקות?
אנונימי
כמעט נכנסתי באוטו, קיבלתי ברקס והעבירו אותי חחח זה שטויות
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז זה בקטנה
אנונימי
בדר"כ זה חרטא. עליתי על מדרכה בטסט פנימי והעבירו אותי. ועברתי טסט חיצוני ראשון.
עשיתי את כל הטעויות האפשריות בערך ועברתי
וזה בערך רבע שעה 20 דקות