5 תשובות
שואל השאלה:
רק 5 דקות?
רק 5 דקות?
אנונימי
כמעט נכנסתי באוטו, קיבלתי ברקס והעבירו אותי חחח זה שטויות
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז זה בקטנה
אה אז זה בקטנה
אנונימי
בדר"כ זה חרטא. עליתי על מדרכה בטסט פנימי והעבירו אותי. ועברתי טסט חיצוני ראשון.
עשיתי את כל הטעויות האפשריות בערך ועברתי
וזה בערך רבע שעה 20 דקות
וזה בערך רבע שעה 20 דקות
באותו הנושא: