8 תשובות
זה בסדר אבל זה תלוי
זה לא תלוי בכלום
זה בסדר לגמרי ולא כולם יכולים לתרום
שהם עשו החלטה שנכונה להם והכל בסדר
כל הכבוד להם על הזמן שנתנו וזה הכל.
אדם צריך קודם כל לדאוג לעצמו.
שואל השאלה:
אבל עם את פורשת באמצע השירות אז תרמת לפחות חלק יש כאלה שבכלל לא תורמים
^נכון, ועל זה כל הכבוד
שזה בסדר לגמרי ובלי קשר אדם אם מצב נפשי קשה רק יתפרק בצבא ולא יעזור אם ישרת עדיף קודם כל בשבילו שלא ישרת וגם בשביל הצבא
לא אכפת לי מהם, אין לי דעה