9 תשובות
באלי ללכת אבל אין לי עם מי אוף
שואל השאלה:
שומעים גם אני באה לבד הכל טוב זה הכי כיף ככה מכירים אנשים
אנונימית
הלכתי בהשקת אלבום לבד אבל נתקעתי בלי דרך חזרה אז אני לא הולך
אנונימי
שואל השאלה:
לתכנן את היציאה משם זה מאוד חשוב!!!
אנונימית
הלוואי אבל אין חברים שיבואו
4mf
די מבאס, אבל לפחות הוא שר את קורטז
המוש פיט היה פסיכי
אנונימי
בסדר
היה מטורף
אנונימי