12 תשובות
רק שזה לא rpg
^חד משמעית שכן
בין המשחקים הכי טובים
rdr2
אנונימי
elden ring
mario rpg
baldur gate 3
lies of p
mario & luigi: brothership
no man sky לא יודע אם זה נחשב ואם לא אז rdr2 או hogwarts legacy
no mans sky זה לא rpg
witcher 3
cyberpunk
expedition 33 המשחק הכי טוב שיצא השנה
rdr2 זה rpg כי rpg זה role play game שזה אומר לשחק כדמות ארתור מורגן הוא אכן דמות
אנונימי
בואנה מה נתתם לrdr 2 מינוסים? בערך המשחק הכי טוב אי פעם כנראה עד שgta 6 ייצא. וזה בהחלט rpg עם כל הדברים שאפשר לעשות שם...אני משחק במחשב אז גם יש את היתרון של מודים.
witcher 3 גם אחלה משחק...1300 שעות שיחקתי בו מאז שיצא גם בסוני 4...