5 תשובות
לא, אחותי דתיה ובחוף הנפרד היא עם בקיני... כי זה רק בנות
זה בסדר יכול להיות שחלק יסתכלו אבל שימי פס
אנונימי
תמיד יהיה לאנשים מה להגיד תדעי מה שבאלך
מצחיקה, רואים שלא היית בחוף נפרד
הרבה מאד מהרוחצות שם יהיו עם חוטיני
בדיוק בגלל ששם אין בנים
יש גם מלא חילוניות שהולכות לנפרד
כי הן רוצות שלא יתחילו איתן וישגעו אותן
אנונימית
כן יסתכלו עלייך(לא כולם( אבל הכול בסדר תעשי מה שבא לך
אנונימית