3 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימי
וואלה אני בן 17 וגר שם ויכול להגיד שזה סבבה לגמרי
זה יותר מזרח תל אביב זה כמו רמת גן פחות דרום תל אביב