3 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימי
וואלה אני בן 17 וגר שם ויכול להגיד שזה סבבה לגמרי
זה יותר מזרח תל אביב זה כמו רמת גן פחות דרום תל אביב
באותו הנושא: