6 תשובות
אומרת לה שאת בקטע של בנים. לדעתי המשיכה עצמה שלה כלפייך היא בסדר, אבל אסור לה להביע אותה בקול
תגידי לה לא
תחכי שהיא תגיד לך משהו, ואז תסבירי לי א. המצב כי לא נעים
דברי איתה או שתעברי את זה מחברה משותפת
אם לא נוח לך תדברי איתה על זה
אם הייתי החברה הייתי מעדיפה שלא תעשי כלום עם זה ותתני לזה לעבור לה
ואם את לא מדברת איתה על בנים תעשי את זה או תנסי לשלב בשיחה לא קשורה שאת סטרייטית
אם הייתי החברה הייתי מעדיפה שלא תעשי כלום עם זה ותתני לזה לעבור לה
ואם את לא מדברת איתה על בנים תעשי את זה או תנסי לשלב בשיחה לא קשורה שאת סטרייטית
מדברים
אנונימית
באותו הנושא: