7 תשובות
ב12:00 תקומי ב11
שואל השאלה:
סבבה
10 ניראלי טוב או 9:30
מומלץ לא אחרי 10:30
אישית אני לא יכולה לאכול לפני אימוני בוקר אז אני אוכלת אחרי שסיימתי אימון.
9 או 930 זה טוב נראלי
את יכולה גם אחרי אבל אני תמיד רעבה יש על הבוקר אז לא יודעת מה איתפ