4 תשובות
כי בואו נודה באמת
מי שלוקח כדורים כאלה הוא אדם לא יציב
לא יציב בנפש
וזה מרתיע חלק מהאנשים
למרות שלדעתי אלה שלוקחים את הכדורים האלה הם הכי יציבים והכי אחראים
כי הם דואגים לעצמם לטיפול וגם יציבים יותר מאלה שלא לוקחים
אנונימי
השפעות של סטריאוטיפים על בריאות הנפש בכלל ואנשים בעלי אבחנות או טיפול בפרט
כי זה לא מוכר וזה שונה ובסדרות וסרטים וספרים הם מצטיירים כמטורפים
דעות קדומות וטאבו חברתי