6 תשובות
כי למה שהיא תגיע לשם זה איזור מלחמה
ואם יש להם תחמושת ואת לא יודעת את זה??
אמן גרטה תתפוצץ
שואל השאלה:
אי אפשר לבדוק את זה? בתכלס עדיף שהיא תגיע לשם ויחטפו אותה או משהו ואז היא תראה מה באמת קורה שם
אנונימית
בגלל שיש לנו אחריות עלייה גם היא מתנהגת בטמטום שלא יעלה על הדעת
שואל השאלה:
מה הקשר? למה שיהיה לנו אחריות עליה
אנונימית
כי אנחנו בני אדם ולא חמאס וגם אם היא לא בהכרח אזרחית ישראל היא בת אדם ויש לנו את האחריות עלייה כדי למנוע את מותה ואת סבלה
וכמדינה דמוקרטית ושפויה מן הראוי שנתנהג כמו בני אדם ולא כמו חיות ונעזור לה בעת התקף טמטום
זה כל הפואנט חמאס מתנהגים כמו חיות ואנחנו בני אדם נומרלים
גם אם העולם לא רואה את הזה
במיוחד בגלל זה אנחנו חייבים להתנהג באמפתיה וחמלה גם לפגי המוח האנושי