13 תשובות
יב
יב
גם וגם לפי דעתי
שואל השאלה:
טוב הגיוני אני בי"א ויש לי מחר
טוב הגיוני אני בי"א ויש לי מחר
אנונימית
מה איך
גם אני יא
גם אני יא
יש גם לכאלה בכיתה י בגרות...לבת דודה שלי יש
י'
גם י
אני יודעת שיש מחר גם לכיתות י
יא 3 יחל
גם וגם לדעתי
אני ביב ויש לי
אני ביב ויש לי
יב 5 יחל, לאחותי יש
באותו הנושא: